Доставка и плащане

Ние, от PodariMe, се стремим към бързина и професионализъм при доставката на Вашите поръчки, затова ползваме услугите на куриерска фирма “Спиди”.

Кога ще получа моята доставка?

Доставката обикновено идва от 1-2 работни дни след потвърждението и. Ще ви уведомим ако има някакво забавяне.

Мога ли да променя адреса на своята поръчка?

Да, може да промените адреса или офиса на Спиди при потвърждаване на поръчката.

Доставка до офис на спиди

Може да конкретизирате офис на спиди в полето за допълнителна информация в количката. Може да конкретизирате и офис на спиди при потвърджаване на поръчката. Ако сте посочили офис на Спиди като метод на доставка и не сте конкретизирали офис, ще изпратим поръчката до най-близкият офис до посоченият адрес.

Какви са опциите за плащане в Podarime?

Може да платите с наложен платеж при получаване на доставката.

Мога ли да изисквам фактура за моята поръчка?

Да, разбира се. Може да попълните данни за фактурата при секция “Допълнителна информация” в количката или да ни кажете данните, когато се свържем с вас за потвърждаване на поръчката.

Accordion Panel

Ваучерът “PodariMe” може да получите като електронен вариант или може да бъде доставен до Вас в кутия “PodarMe”. Представлява код за отстъпка, който се равнява на стойноста на ваучера.

Мога ли да прегледам своята поръчка?

Да. Всички пратки идват с опция “преглед”

Мога ли да върна моята поръчка?

Да. Може да върнете Вашата поръчка, но ще трябва да поемете разходите по доставката.

Мога ли да заменя продукта, който съм поръчал?

Да. Може да замените продукта, но ще трябва да поемете разходите по доставката.

Допълнителни въпроси?

Свържете се с нас ако имате допълнителни въпроси относно доставки, плащане и връщане и замяна.

КЪМ МАГАЗИНА